Jocuri barbie

Fetita mea incepe sa creasca si are tendinte native de infrumusetare si de aranjare. Cateodata este foarte hotarata in a-si alege singura hainutele si sunt surprinsa de cat de frumos le asorteaza. Mi-ar plaea sa cred ca va deveni un designer celebru.

 Dar uite ca ma gandesc cam prea departe. Acum, la doar trei ani incercam sa cautam sa vedem care sunt aptitudiniile ei, ce face cu pasiune in acest moment si ce si-ar dori sa faca pe mai departe, pentru ca depinde in totalitate numai si numai de ea.

Pana cand va creste mare, noi, parintii, cautam sa o incurajam, de la cele mai banale detalii, pana la sporturi care sa ii dezvolte musculatura si sanatatea. Cand am vorbit de mici detalii m-am referit desigur si la jocuri. Momentan suntem la jocuri barbie, de ce nu?

 Copilul invata din orice, iar cu atentia parintilor intotdeauna indreptata asupra ei nu poate iesi decat ceva minunat. Jocuri Barbie ne place sa folosim inca de cand aveam 2 anisori si jumatate si uite asa, incet incet, pustoaica mea mica si frumoasa se transforma intr-o adevarata domnisoara si se pregateste pentru o viata plina de peripetii, speram noi din cele mai frumoase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu